Planuri de marketing
Analizăm amănunțit publicul, concurenții, tendințele și nișele învecinate pentru a crea o strategie de marketing digital adaptată la cerințele de actualitate.
O strategie de marketing digital este un set de acțiuni planificate, efectuate online pentru a atinge principalele obiective ale afacerii. În termeni simpli, aceasta înseamnă efectuarea unor acțiuni constante prin diverse tactici și strategii de business, cu scopul de a crește traficul organic, vânzările și popularitatea.
Analizăm amănunțit publicul, concurenții, tendințele și nișele învecinate pentru a crea o strategie de marketing digital adaptată la cerințele de actualitate.
Dezvoltăm strategii de marketing, urmărind un set de activități etapizate care se pretează pe afacerea dumneavoastră.
În timpul analizei și după ce transformăm strategia în acțiune, obținem o mulțime de date despre aspectele care funcționează pe anumite nișe de activitate.
Cu un plan bine conceput, vom putea detecta punctele slabe, pentru a anticipa problemele viitoare. În acest fel, economisim timp și bani, rezultatul fiind de creștere a vânzărilor constant.
O strategie de marketing înseamnă un plan de acțiuni planificate și urmărite constant pentru a crește traficul organic și vânzările. Fiecare etapă este esențială de parcurs pentru a atinge rezultate optime.
Conștientizare
Interes
Conversie
Abonare
Entuziasm
Ascensiune
Promovare
Recenzii pozitive
Clienții văd un anunț sau aud de tine prin recomandări.
Clienții văd un anunț sau aud de tine prin recomandări.
Clienții optează să primească conținut cu noile produse sau servicii.
Promovări produse mici pentru a capta interesul potențialilor clienți.
Clienții sunt mulțumiți de produsele cumpărate anterior.
Upsell, oferta principala.
Clientii scriu testimoniale.
Clienții le spun apropiaților despre produsele/serviciile din magazinul tău.
Ești pregătit să-ți dezvolți
afacerea?
Sună-ne pentru a solicita o ofertă personalizată.
Contactează-ne