banner

E-Commerce Blog

Cum se resimte impactul coronavirusului asupra comerțului electronic?
Cum se resimte impactul coronavirusului asupra comerțului electronic?
Noul coronavirus se răspândește pe zi ce trece tot mai mult, afectând întreaga lume, iar unul dintre domeniile în care se resimte este și comerțul electronic. Stările de urgență declarate de către principalele state europene implică o serie de măsuri care, la rândul lor, pot dezechilibra comerțul electronic și nu numai.
Succesul comerțului electronic prin intermediul dispozitivelor mobile
Succesul comerțului electronic prin intermediul dispozitivelor mobile
Știai că smartphone-ul este considerat dispozitivul dominant în activitățile online? Cu toate acestea, deseori, cumpărătorii preferă să folosească computerul atunci când sunt hotărâți să cumpere un anumit produs.
Cum dezvolți o analiză de marketing eficientă pentru o afacere online?
Cum dezvolți o analiză de marketing eficientă pentru o afacere online?
Este planul de marketing esențial pentru orice fel de business al secolului XXI? Răspunsul este, în mod cert, DA!De fapt, un plan de marketing bine structurat este fundamentul unei afaceri online, care o ajută să prospere în condițiile de piață actuale, în care concurența, dar și cererile clienților se dezvoltă cu viteza luminii.
TOP 3 reguli pe care orice afacere trebuie să le respecte pe Instagram
TOP 3 reguli pe care orice afacere trebuie să le respecte pe Instagram
La ora actuală, aproape fiecare afacere este prezentă pe canalele de Social Media, iar Instagram, cu siguranță, este unul dintre cele mai importante. Așadar, să ne imaginăm preț de o secundă că desfășurarea activității de afaceri este o competiție. În această situație, Instagram este principalul joc pe care trebuie să îl joace orice antreprenor.
Experiența de cumpărături – cheia spre succesul unei afaceri online
Experiența de cumpărături – cheia spre succesul unei afaceri online
În mediul de afaceri (îndeosebi cel virtual), este bine cunoscut faptul că o experiență excelentă de cumpărături îi va determina pe consumatori să cumpere o cantitate mai mare, să devină fideli și, mai mult decât atât, să împărtășească acest lucru și cu prietenii. De fapt, acesta este și unul dintre principalele obiective ale organizațiilor.
Google Merchant Center - cea mai simplă metodă de promovare online
Google Merchant Center - cea mai simplă metodă de promovare online
Nu este deloc un secret faptul că, în scurt timp, multe dintre magazinele tradiționale (cu vitrine, rafturi și pereți) se vor închide, ca urmare a popularității magazinelor online (care cuceresc de ceva vreme preferințele publicului larg).
TOP 5 soluții de marketing digital pentru ca magazinul tău online să pornească cu dreptul în 2020
TOP 5 soluții de marketing digital pentru ca magazinul tău online să pornească cu dreptul în 2020
Chiar dacă ne apropiem de un nou an, care aduce noi perspective, problemele legate de dezvoltarea în mediul online rămân neschimbate. Marketingul digital reprezintă unul dintre cele mai intens dezbătute subiecte în sfera virtuală, motiv pentru care orice business trebuie să implementeze o strategie eficientă, care să îi genereze profituri semnificative în 2020.
Descoperă 5 beneficii fundamentale oferite de o campanie eficientă de SEO
Descoperă 5 beneficii fundamentale oferite de o campanie eficientă de SEO
Cu siguranță, dacă ai ajuns aici, ai deja un business online. Iar, dacă îți desfășori activitatea în mediul digital de ceva vreme, în mod definitoriu termenul SEO (Search Engine Optimization) nu îți este necunoscut.
Află răspunsurile la cele mai frecvente întrebări legate de Marketingul Digital
Află răspunsurile la cele mai frecvente întrebări legate de Marketingul Digital
Mediul online aduce la orizont noi antreprenori, care își doresc să investească constant pentru a obține un profit. Valoarea cumpărăturilor online a crescut considerabil, deoarece oamenii dispun de acces 24/7 la conținut dorit. Hai să dezvoltăm un subiect care îți va aduce răspunsurile la întrebări pe care poate le-ai căutat și nu le-ai găsit până acum. Să accesăm câteva mici paliere ale marketingului online, cele care îți aduc o oarecare incertitudine atunci când dorești să-ți dezvolți afacerea în mediul online.
Tu știi care este diferența dintre main keywords  și long tail keywords?
Tu știi care este diferența dintre main keywords și long tail keywords?
În cadrul acestui articol ne vom axa pe analizarea și detalierea diferențelor dintre main keywords și long tail keywords. În primul caz, denumirea semnifică ”cuvintele cheie principale”, iar în cel de-al doilea caz sintagma semnifică ”cuvintele cheie lungi”. Rolul primordial al celor două este înglobat în scopul final al stategiei SEO.