Facebook Ads
Facebook este cea mai mare bază de date din lume care poate fi accesată oricând pentru a genera contacte și vânzări.
Serviciile de promovare online pe care le oferim sunt esențiale pentru creșterea afacerilor. Companiile care dețin magazine online își pot spori traficul și vânzările cu investiții ce aduc rezultate măsurabile. Marketingul și promovarea online joacă un rol important în dezvoltarea mazinelor deoarece din ce în ce mai mulți consumatori aleg să evalueze și să se informeze despre diverse produse din mediul online.
Facebook este cea mai mare bază de date din lume care poate fi accesată oricând pentru a genera contacte și vânzări.
Acesta este un sistem foarte bine pus la punct care te ajută să generezi vânzări în magazinul online.
Zilnic pe Google sunt căutate produsele și serviciile tale, iar Google Ads îți oferă posibilitatea să apari în primele rezultate.
Este un instrument puternic de marketing pentru a crește vânzările și a crea o experiență plăcută cu brandul tău.
Marketingul pe rețelele sociale are un potențial semnificativ în construirea, creșterea traficului și implicit a vânzărilor. Conținutul va juca un rol important, deoarece va fi probabil factorul care va atrage publicul pentru început. Promovarea online prin Social Media crează vizibilitate mai mare a brandului, o reputație mai mare și mai mult trafic de intrare datorită link-urilor asociate.
Articolele cu imagini au cu 94% mai multă atenție decât cele fără. Postările pe Facebook cu fotografii sau video au parte de 120% mai multă interacțiune decât orice alt fel de postare.
Dacă targhetăm femei de afaceri, generația millennials sau tineri, imaginile sunt extrem de importante. Platforme precum Facebook, Instagram, Pinterest au nevoie de un flux ridicat de postări de foarte bună calitate și originale pentru a dezvolta un band puternic care să genereze vânzări mari.
Dacă avem conținut media de foarte bună calitate (foto, video), nu sunt necesare abilități avansate de copywriter. Cu toatea acestea, un limbaj specific audienței, completat de un apel la acțiune inteligent poate face direfența de la mediocru la viral.
Folosim softuri avansate pentru a identifica subiectele devenite virale pentru ca apoi să venim cu conținut personalizat audienței, în așa fel încât, acesta să devină viral, iar expunerea brandului să fie maximizată în rândul celor interesați cu adevărat de produsele și/sau serviciile oferite.
Oamenii pot judeca cum ii vei trata uitandu-se pe site-ul tau. Designul le oferă o perspectivă asupra modului în care îți tratezi clienții. Dacă nu depui niciun efort în designul magazinului tău online, atunci se poate interpreta că nu vei depune efort nici pentru a oferi servicii sau produse de calitate. Un site modern, pentru care îți dedici timp se traduce prin interes față de clienți. Astfel, le vei câștiga încrederea încă de la început.
Gândește-te la web design-ul magazinului online ca la imaginea afacerii tale. Dacă un client ar intra în magazinul fizic, ai dori să se simtă confortabil și să fie placut impresionat de un design modern, cu iluminație suficientă și cu produse aranjate organizat, astfel încât să fie ușor de găsit.
Promovarea conținutului în mediul online pare identic cu promovarea online tradițională, cu toate acestea există anumite particularități. Atunci când promovăm conținutul, pe langă concurență (produse/servicii), mai concurăm cu ceea ce postează prietenii, familia și alte persoane apropiate potențialilor clienți.
Este extrem de important să știi să ajungi la cât mai multe persoane potrivite, care să consume conținutul creat, iar în urma valorii primite să distribuie materialul, pentru ca ulterior acesta să devină viral.