Succesul afacerii tale depinde foarte mult de promovabilitatea online, de vizibilitatea pe care trebuie sa o dezvolti, continu.
Mediul online este intr-o continua schimbare, e nevoie sa fii deschis catre nou si sa folosesti cat mai multe strategii de marketing.
E important sa mergi atat pe strategii testate, care iti dovedesc eficatitatea de fiecare data, dar si sa fii atent la tendintele din mediul online.
Fiecare afacere este unica, iar printr-un marketing online bine structurat poti sa te bucuri de o crestere a rentabilitatii acesteia, de si mai multi clienti, de
mai multi vizitatori si potentiali clienti.
Tot ce faci in marketing trebuie sa fie bine gandit, iar rezultatele nu vor intarzia sa apara.
Pentru a fi in top e recomandabil sa apelezi la profesionisti, ei stiu exact pe ce parghii sa apese pentru a iti oferi rezultate.
Prin folosirea corecta a strategiilor poti sa iti cresti considerabil profiturile, calitatea pe care o oferi produselor sau seviciilor tale,
sa iti pozitionez cat mai sus afacerea in mediul online, sa o consolidezi. Clientul este prioritatea ta numarul unu, motivul principal pentru
care ai ales sa fi prezent in mediul online..
Tot ce trebuie sa faci e sa il atragi inspre tine si sa il mentii focusat pe afacerea ta. Un client multumit e tot
ceea ce iti doresti, iar asta va aduce un flux constant in vanzarile tale. Este esential , de asemenea, sa fii in tendinte, sa aduci inovatie, sa optimizezi, sa refaci.
Specialistul tau te va ajuta in acest sens si iti va elabora un plan complex pentru promovarea afacerii tale pe termen lung.
Iata cum putem noi, specialistii de la Ecom Digital, sa te ajutam sa prosperi in mediul online.
-Prin creare de continut unic, usor de inteles si de urmarit, bine structurat si calitativ.
-Creativitate si Inovatie in forma de prezentare a afacerii tale.
-Focus pe ceea ce conteaza, clientii vor lucruri concrete.
-Deschiderea spre nou. Mediul online este intr-o continua schimbare, strategiile se schimba, mereu apare ceva nou.
Ca si strategii principale de marketing punem accentul in primul rand pe: marketingul de continut, marketing afiliet,
SEO, utilizarea social media marketing, e-mail maketing.
Haideti sa le dezvoltam putin, in cele ce urmeaza:
1. Marketing prin continut
Promovabilitatea afacerii tale depinde foarte mult de continutul pe care oferi, trebuie sa fii cat mai vizibil si sa iti construiesti pas cu pas o incredere a consumatorilor.
Aceasta unealta de marketing este foarte eficienta si deloc costisitoare. Ai clienti bine definiti, stii foarte bine pe cine vrei sa atragi de partea ta, ai studiat piata, ti-ai definit un segment pe care poti sa te focusezi. Deci promoveaza in magazinul tau online un continut logic si care sa fie totodata relevant pentru profilul bussiness-ului tau. Mentine interesul clientilor tai, prin transmiterea unui mesaj corect , de incredere. Tine-ti clientii aproape pe blog, prin publicarea unor articole atractive, care sa le trezeasca interesul , sa se simta bine, sa invete cate ceva, sa simta ca tu ai in vedere nevoile lor.
Poti crea atat articole specifice profilului tau de activitate, cat si articole neutre, din care fiecare are cate ceva de invatat. Insereaza cuvinte cheie, pentru motoarele de cautare, adauga cateva fotografii relevante, la subiect, iar la final o reclama, daca vrei. Incheie cu inserarea unui buton call-to action.
Fii creativ, fii unic, fii cat mai activ, iar rezultatele si conversiile nu vor intarzia sa apara.
2. Marketing afiliat
Merge deopotriva atat la afacerile mici, cat si la afacerile mari.
Prin marketing afiliet ai grija de toti cei ce te viziteaza, de fiecare client, care intra pe site-ul tau, raspratindu-ti bineinteles, afiliatii. Asigura-ti parteneriate simplu, comod si cu succes.Listeaza-ti produsele sau serviciile pe o platforma de marketing afiliat, dupa care cei intresati (comunitati, persoane, etc) vor crea link-uri de directionare catre site-ul tau, contra unui comision, sau a unei alte modalitati discutate prealabil, de plata. Incearca si tu!
3. SEO
Optimizeaza-ti continutul magazinul tau online prin folosirea de cuvinte cheie, pentru produsele si serviciile tale. Adauga cuvinte cheie relevante, care vor urca site-ul tau in motoarele de cautare, vor genera mai mult trafic si iti vor asigura o pozitie de top.
Nu uita de Google Maps, mai ales daca magazinul tau are o locatie fizica. Cu o investitie minima poti beneficia de un numar sport de clienti.Optimizeaza-ti imaginile, impactul vizual e important.
Apeleaza la optimizarea locala a afaceri tale, obtine o pozitie cat mai buna, pe plan local, prin includerea localitatii la cuvintele cheie utilizate, creaza un continut localizat.
Clientii locali sunt intotdeauna bine veniti. De ce sa nu ii aducem si pe ei in atentia noastra?
4. Social Media Marketing
Foloseste cu succes beneficiile pe care ti le pot aduce retelele de socializare precum: Facebook, Twitter, Instagram sau Pinterest. Consolideaza-ti pozitia firmei, rasplateste-ti clientii.
Prin campaniile tale (campanii ppc, display, carusel, etc) aduna-ti cati mai multi prieteni, fa parte din cat mai multe grupuri, solializeaza, fa-te cunoscut. Cand creezi continutul pentru campaniilor tale trebuiesa ai in vedere o audienta cat mai mare. Ce urmaresti tu prin aceasta? Vizitatori, potentiali clienti care acceseaza site-ul tau, venind de pe retelele de socializare, si care sa cumpere produsul sau serviciul tau.
Distribuie in fiecare zi un continut de impact sau mai multe la intervale bine stabilite, pe toate retelele de socializare, fii cat mai activ. Nu uita de videoclipuri, au un mare impact asupra prietenilor, grupurilor. Fii viral! Raspunde prompt la mesalele pe care le primesti, interactioneaza! Concurenta ta este deja acolo, fii si tu!
Daca nu poti face chiar tu asta apeleaza la o companie de marketi
5. E-mail Marketing
Orice companie foloseste azi adrese de e-mail pentru transmiterea noutatilor, a materialelor publicitare, a informatiilor de orice tip, a articolelor, pe care le doresc sa le faca cunoscute, promovarea blogului, unui public tinta cat mai mare.
De ce sa nu folosesti si tu acest canal, a carui scop este, bineinteles, cresterea vizitelor pe site, a conversiilor.
Fa-ti cati mai multi utilizatori abonati, aduna-i de parteata, ofera-le noutati, mentine-i interesati prin promotii, creste continuu numarul acestora prin concursuri, like-uri pe pagininile tale din cadrul retelelor de socializare, prin diferite alte metode gratuite sau cu plata.
Vei fi surprins de cati clienti poti castiga astfel, iar costurile unei astfel de implementari sunt foarte scazute.
In loc de concluzii...
Sper ca am reusit sa iti transmit prin acest articol informatii si idei in alegerea Strategiilor potrivite de Marketing Online cu aplicabilitate in afacerea ta!