Inapoi la blog

5 elemente obligatorii pentru un magazin online de succes

Vrei sa vinzi cat mai bine online, produsul sau serviciul tau?
Scopul tau e clar: conversia si cresterea ratei acesteia. Esti foarte pregatit pentru a te lansa in afacere, iar pentru asta trebuie sa pornesti cu dreptul. Prima impresie conteaza intotdeauna.

Fiecare magazin online este diferit, insa diferentierea, ceea ce atrage clientul inspre vitrina ta, este modul cat mai simplu si mai atractiv in care iti transmiti mesajul, facandu-l pe acesta sa aiba incredere in tine, inca de la inceput, sa cumpere de la tine si sa revina.

Tu prin intermediul magazinului online incepi sa promiti inca de la inceput si sa faci o impresie buna. Clientul va fi multumit si va reveni mereu la tine pentru ca stie ca tu esti de incredere. Construieste un site de incredere si pune-ti promisiunile in evidenta cu servicii de webdesing profesioniste oferite de Ecom Digital. Noi iti oferim la cheie un magazin online de succes

Iti oferim ingrediente oferim ingrediente de succes, atent dozate, pentru a determina clientul sa cumpere de la tine. Ca si antreprenor ai nevoie de un instrument, care sa miste lucrurile pentru tine, sa iti aduca vanzari constante, comenzi finalizate cu succes

1. Prima impresie conteaza cel mai mult. Pune accent pe prima pagina.

Aceasta este cartea ta de vizita, modul in care tu te prezinti clientilor tai, prima impresie. Aici ai cea mai buna oportunitate spre a transmite promisiunile tale, increderea pe care o oferi, toate beneficiile tale, produsele tale de top, ofertele tale cele mai bune, cu care vrei sa atragi cat mai multe conversii.

Tot pe prima pagina ar trebui sa se gaseasca: informatii cu privire la protectia datelor, politica cookies, informatii despre livrare si plata, politica de retur, cu alte cuvinte informatii utile clientului pentru consolidarea increderii sale, in produsul sau serviciile tale.

Prin creativitate si originalitate pagina ta trebuie sa mai contina, in primul rand o descriere pe scurt a profilului tau de activitate, logo-ului tau, un meniu bine structurat si usor de parcurs. Totul trebuie sa permita o vizualizare si o accesibilitate la fel de usoara, atat pe desktop cat si pe mobile. Pune datele tale de contact intr-un loc vizibil si semnalizeaza printr-o harta Google locatia fizica a afacerii tale.

Clientul e foarte interesat in a avea toate aceste date pentru a intra in legatura cu tine, telefonic, prin e- mai sau chat. Implica-te in relatia cu clientii atat online cat si offline. Ce ar mai trebui sa se regaseasca aici?

  • Cine esti
  • Cui te adresezi
  • De ce clientii ar cumpara de la tine?

2. Un Design atractiv, profesionist, responsibl

Magazinul tau online trebuie sa faca din prima o impresie buna, sa confere incredere, printr-un design adecvat si inovativ, ce va pune accent pe ceea ce te diferentiaza in primul rand de competitie. O agentie de maekrting digital completa va face toate asta pentru tine, chiar mai mult.

Va pune in valoare unicitatea brandului tau, va crea o experienta placuta la navigare si la plasarea comenzilor atat pentru desktop, cat mai ales pentru mobile. Totul trebuie sa fie usor si sa faciliteze cat mai mult operatiile, pe care un client le desfasoara pentru finalizarea comenzilor.

3. O experienta placuta la navigare si facila.

Un magazin online este precum o casa, care are tot ce ii trebuie pentru a functiona. Totul este util si practic, nimic nu e de prisos. Scopul tau este finalizarea comenzii, de aceea trebuie sa dai clientilor un sistem cat mai operativ. Sa oferi informatii concrete si usor de inteles, sa ai o viteza excelenta de incarcare a paginilor, un meniu simplu cu categorii si subcategorii relevante si logice, ce ofera rapid informatiile de interes, cu accent pe evidentierea titlurilor, a ceea ce vrei sa vada rapid, pentru a il face sa cumpere.

Cu cat mai rapid cu atat mai bine. Orice ingreutane sau blocaj, poate pune clientul pe fuga. Un content scurt si usor de inteles, ergonomic, butoane simple, call-to-action, un site aerisit, adaptabil atat pe smart phone, cat si pe tableta. Toate acestea vor face clientul sa se reintoarca la tine, iar tu asta iti doresti, nu-i asa?

4. Finalizarea comenzii intr-un singur pas

Daca un client se hotaraste sa iti cumpere produsul sau serviciul, tu trebuie sa ii oferi cel mai rapid mod de a finaliza comanda sa. Atrage-l de partea ta, faciliteaza!

Un singur pas si achizitia e gata! Tu trebuie sa simplifici cat mai mult acest pas decisiv. Nu il incarca cu formulare inutile. Cu cat pasi sunt mai multi, cu atat creste posibilitatea ca potentialul client sa abandoneze cosul de cumparaturi.

Cere doar acele date absolut necesare expedierii produsului. Ofera garantii si siguranta pe site-ul tau, prin metodele de plata pe care le oferi. E bine sa ai cateva optiuni considerate sigure de plata. Plata ramburs sau plata cu card sunt cele mai agreate.Ofera-le si tu. Poti sa adaugi si alte optiuni de plata, bineinteles, nimeni nu te limiteaza.

Conversia e cel mai important element al tau, nu o pierde!

5. Optimizare (SEO)

Site-ul tau trebuie sa aiba unicitate in continut, sa ofere informatii relevante si usor de inteles, sa cuprinda cuvinte cheie. Vizibilitatea in mediul online este foarte importanta. Clientii te gasesc imediat.

Cum poti obtine asta?

Noi iti oferim un audit seo gratuit. Vom elabora cele mai relevante strategii de marketing si vom incerca sa obtinem rezultate, intr-un timp scurt sau mediu. Te vom ajuta cu pozitionarea corecta a cuvintelor cheie si te vom propulsa pe motoarele de cautare. Odata ce vei ocupa o pozitie de top, pagina ta, va fi din ce in ce mai accesata, vei creste numarul vizitelor si implicit conversiile.

In loc de concluzii...

Sper ca am reusit sa iti transmit prin acest articol informatii si idei pentru a implementa cateva elemente obligatorii pentru un magazin online de succes!

Agentie completa de e-commerce
Ești pregătit să-ți dezvolți
afacerea?
Sună-ne pentru a solicita o ofertă personalizată.
Contacteaza-ne