De la 0 la 2.7 milioane de lei în 18 luni cu un magazin online
Dacă ești antreprenor sau om de marketing, știi deja că există nenumărate resurse pe internet legate de comerțul online, dar că cele mai multe dintre ele fie sunt teorie pură, fie se potrivesc mai bine în S.U.A și nu au aceeași aplicabilitate în piața românească.
De aceea, am decis să punem experimentele noastre din ultimii 2 ani, cu succese și eșecuri, într-un studiu de caz. Speranța noastră este ca acesta să te ajute să-ți faci o idee despre ce funcționează și ce nu în comerțul online din România în 2021.
Ce vei găsi mai jos nu sunt sfaturi din cărți de business sau cifre inventate. Sunt acțiunile pe care le-am făcut zi de zi pentru a duce magazinul online Viața Verde Viu de la 0 la 2.7 milioane de lei vânzări în 18 luni.
Fiecare capitol din acest studiu de caz va fi însoțit de o secțiune cu acțiuni punctuale pe care le poți aplica imediat în afacerea ta.
1. Cum te diferențiezi într-o piață suprasaturată?
Atunci când ne-am decis să deschidem un magazin online de produse naturiste și suplimente alimentare, lumea a spus că suntem nebuni. “Există deja atâtea alte magazine de suplimente și naturiste pe piață, ce rost are să mai deschizi unul în 2019? Cine va cumpăra de la voi? Câți români chiar investesc în sănătatea lor?”.
Pe de-o parte aceste persoane aveau dreptate, piața era destul de saturată și nu se arăta la orizont o creștere semnificativă. Pe de altă parte, fiind pasionați de domeniul sănătății alternative noi știam că ceva lipsește din această piață și că există oricând loc pentru cei mai buni.
Filozofia după care ne ghidăm?O conexiune emoțională puternică te diferențiază de competiție. Gândește-te la miile de branduri de pe eMag sau Amazon, câte dintre ele îți rămân în minte după ce ai ieșit din platformă?
afacerea?