Cariere

Specialist Helpdesk - IT Administrator Entry Level

Căutăm o persoană pasionată de IT, cu spirit tehnic si practic, care să poată comunica eficient cu orice utilizator.

MDN
  • Tipul job-ului: Full-time
  • Nivel cariera: Entry-level (< 2 ani)
  • Studii: Absolvent
  • Departamente: IT Hardware, IT Software, Telecomunicatii

Descrierea jobului

Activitatea presupune preluarea și rezolvarea solicitărilor clienților legate de sistemele IT utilizate: primirea solicitărilor prin email sau telefon, analiza și prioritizarea lor, identificarea și eliminarea cauzelor.

De asemenea, pentru a gestiona un număr mare de programe și de echipamente utilizăm un set de proceduri, care sunt actualizate permanent de membrii echipei.

Spre deosebire de angajații companiilor mari, aveți posibilitatea de a lucra în mod direct cu sisteme informatice complexe (servere, sisteme de stocare, sisteme de comunicații etc).

Cunoștințe tehnice necesare
  • Identificarea și remedierea disfuncționalităților hardware și software.
  • Cunoștințe despre instalarea și configurarea sistemelor de operare Windows 10; integrarea acestora in Active Directory.
  • Cunoașterea foarte bună a pachetelor software uzuale (Office 365, client mail etc).
  • Cunoștințe despre arhitectura de rețea (de la cablare până la routere, firewall)..
  • Capacitatea de a asimila tehnologii/noțiuni noi (operare Linux entry-level, managementul utilizatorilor in Windows AD, GPO, WSUS).
  • Noțiuni de securitate informatică (IS027001, DRP).
  • Capacitatea de sinteză necesară pentru a îmbunătăți permanent procedurile operaționale utilizate.
Abilități non tehnice căutate
  • Ușurință în comunicare, atitudine proactivă.
  • Determinare și capacitate de a finaliza eficient sarcinile alocate.
  • Capacitatea de a lucra atât individual, cât și în echipă.
  • Atitudine pozitivă și deschisă la nou.
Beneficii
  • Un pachet salarial competitiv în funcție de aptitudini.
  • Prime în funcție de rezultate.
  • Oportunitatea de a va îmbunătăți abilitățile existente în zona IT prin folosirea celor mai noi tehnologii din industrie: Windows, Linux, virtualizare VMware, VOIP, VPN, Office 365, Microsoft Azure.
  • Activitate bine structurată în urma unei experiențe de peste 20 de ani în outsourcing IT.
  • Posibilitatea de a avansa catre helpdesk level 2/ System Administrator sau team leader.
  • O suma alocată anual pentru cursuri care să vă consolideze cunoștințele existente în zone de interes comun.

Trimite-ne un mesaj

Numele este obligatoriu
Numar de telefon obligatoriu
Email-ul este obligatoriu
Atasamentul nu poate avea o dimensiune mai mare de 30MB.
Dorim sa te informam ca datele completate in acest formular vor fi prelucrate conform Regulamentului 2016/679/UE (GDPR) privind protectia datelor cu caracter personal, iar pentru mai multe informatii poti consulta politica de confidentialitate.
Agentie completa de e-commerce
Ești pregătit să-ți dezvolți
afacerea?
Sună-ne pentru a solicita o ofertă personalizată.
Contacteaza-ne