- Tipul job-ului: Full-time
- Nivel cariera: Entry-level (< 2 ani)
- Studii: Absolvent
- Departamente: IT Hardware, IT Software, Telecomunicatii
Cariere
Specialist Helpdesk - IT Administrator Entry Level
Căutăm o persoană pasionată de IT, cu spirit tehnic si practic, care să poată comunica eficient cu orice utilizator.

Descrierea jobului
Activitatea presupune preluarea și rezolvarea solicitărilor clienților legate de sistemele IT utilizate: primirea solicitărilor prin email sau telefon, analiza și prioritizarea lor, identificarea și eliminarea cauzelor.
De asemenea, pentru a gestiona un număr mare de programe și de echipamente utilizăm un set de proceduri, care sunt actualizate permanent de membrii echipei.
Spre deosebire de angajații companiilor mari, aveți posibilitatea de a lucra în mod direct cu sisteme informatice complexe (servere, sisteme de stocare, sisteme de comunicații etc).
- Identificarea și remedierea disfuncționalităților hardware și software.
- Cunoștințe despre instalarea și configurarea sistemelor de operare Windows 10; integrarea acestora in Active Directory.
- Cunoașterea foarte bună a pachetelor software uzuale (Office 365, client mail etc).
- Cunoștințe despre arhitectura de rețea (de la cablare până la routere, firewall)..
- Capacitatea de a asimila tehnologii/noțiuni noi (operare Linux entry-level, managementul utilizatorilor in Windows AD, GPO, WSUS).
- Noțiuni de securitate informatică (IS027001, DRP).
- Capacitatea de sinteză necesară pentru a îmbunătăți permanent procedurile operaționale utilizate.
- Ușurință în comunicare, atitudine proactivă.
- Determinare și capacitate de a finaliza eficient sarcinile alocate.
- Capacitatea de a lucra atât individual, cât și în echipă.
- Atitudine pozitivă și deschisă la nou.
- Un pachet salarial competitiv în funcție de aptitudini.
- Prime în funcție de rezultate.
- Oportunitatea de a va îmbunătăți abilitățile existente în zona IT prin folosirea celor mai noi tehnologii din industrie: Windows, Linux, virtualizare VMware, VOIP, VPN, Office 365, Microsoft Azure.
- Activitate bine structurată în urma unei experiențe de peste 20 de ani în outsourcing IT.
- Posibilitatea de a avansa catre helpdesk level 2/ System Administrator sau team leader.
- O suma alocată anual pentru cursuri care să vă consolideze cunoștințele existente în zone de interes comun.
Agentie completa de e-commerce
Ești pregătit să-ți dezvolți
afacerea?
afacerea?
Sună-ne pentru a solicita o ofertă personalizată.
Contacteaza-ne