banner

E-Commerce Blog

TOP 5 soluții de marketing digital pentru ca magazinul tău online să pornească cu dreptul în 2020
TOP 5 soluții de marketing digital pentru ca magazinul tău online să pornească cu dreptul în 2020
Chiar dacă ne apropiem de un nou an, care aduce noi perspective, problemele legate de dezvoltarea în mediul online rămân neschimbate. Marketingul digital reprezintă unul dintre cele mai intens dezbătute subiecte în sfera virtuală, motiv pentru care orice business trebuie să implementeze o strategie eficientă, care să îi genereze profituri semnificative în 2020.
Descoperă 5 beneficii fundamentale oferite de o campanie eficientă de SEO
Descoperă 5 beneficii fundamentale oferite de o campanie eficientă de SEO
Cu siguranță, dacă ai ajuns aici, ai deja un business online. Iar, dacă îți desfășori activitatea în mediul digital de ceva vreme, în mod definitoriu termenul SEO (Search Engine Optimization) nu îți este necunoscut.
Află răspunsurile la cele mai frecvente întrebări legate de Marketingul Digital
Află răspunsurile la cele mai frecvente întrebări legate de Marketingul Digital
Mediul online aduce la orizont noi antreprenori, care își doresc să investească constant pentru a obține un profit. Valoarea cumpărăturilor online a crescut considerabil, deoarece oamenii dispun de acces 24/7 la conținut dorit. Hai să dezvoltăm un subiect care îți va aduce răspunsurile la întrebări pe care poate le-ai căutat și nu le-ai găsit până acum. Să accesăm câteva mici paliere ale marketingului online, cele care îți aduc o oarecare incertitudine atunci când dorești să-ți dezvolți afacerea în mediul online.
Tu știi care este diferența dintre main keywords  și long tail keywords?
Tu știi care este diferența dintre main keywords și long tail keywords?
În cadrul acestui articol ne vom axa pe analizarea și detalierea diferențelor dintre main keywords și long tail keywords. În primul caz, denumirea semnifică ”cuvintele cheie principale”, iar în cel de-al doilea caz sintagma semnifică ”cuvintele cheie lungi”. Rolul primordial al celor două este înglobat în scopul final al stategiei SEO.
Care este importanța unui Content Writer și cum poate acesta interveni în dezvoltarea eficientă a afacerii tale?
Care este importanța unui Content Writer și cum poate acesta interveni în dezvoltarea eficientă a afacerii tale?
Integrați într-o lume a digitalului, suntem mereu în cătarea diversității, mai ales dacă avem în discuție o anumită afacere. Dorim mereu să aducem în atenția populației ceea ce noi, ca și companie, creăm, cu scopul de a acoperi anumite necesități, dorințe sau pur și simplu, de a satisface nevoia de cunoaștere.
Importanța advertorialelor în creșterea business-urilor din mediul online. Află care sunt motivele pentru care ar trebui să adopți o astfel de metodă în campaniile tale de marketing
Importanța advertorialelor în creșterea business-urilor din mediul online. Află care sunt motivele pentru care ar trebui să adopți o astfel de metodă în campaniile tale de marketing
Poate că ai auzit prin stânga și-n dreapta despre advertoriale și cum toată lumea vorbește despre beneficiile pe care le pot aduce acestea afacerilor online. Dar știi ce este mai exact un advertorial? Un advertorial este un articol cu scop publicitar, mai exact o combinare între editorial și publicitate, care dacă este foarte bine realizat poate aduce rezultate rapide și eficiente pentru web site-ul tău. Traficul poate crește considerabil, ba chiar și comenzile pentru produsele sau serviciile pe care le furnizezi. Pentru ca advertorialul să prindă la public trebuie să fie interesant, să ofere o informație utilă cititorului, dar care să aibă legătură cu activitatea pe care o desfășori.
Rolul strategiilor de marketing în dezvoltarea afacerii tale! Vezi care sunt micile secrete ale specialiștilor în marketing pe care aceștia le folosesc petntru a duce orice afacere în top!
Rolul strategiilor de marketing în dezvoltarea afacerii tale! Vezi care sunt micile secrete ale specialiștilor în marketing pe care aceștia le folosesc petntru a duce orice afacere în top!
În ziua de astăzi, marketingul a ajuns la un nivel foarte înalt, greu de depășit. Așadar, dacă nu ai o strategie foarte bine pusă la punct, este posibil ca afacerea ta să nu crească atât de ușor sau măcar să ajungă la nivelul competiției. Probabil că te întrebi “ce este mai exact o strategie de marketing și cu ce te ajută ea în procesul de creștere al afacerii.” Strategia de marketing constă în identificarea acelor grupuri de clienţi (obiective comerciale) pe care o afacere mică poate să-i servească mai bine decât marii competitori din domeniu precum şi definirea unor oferte de produse, de preţuri, de distribuire sau oferte promoţionale şi servicii caracteristice segmentului respectiv de piaţă.
Analiza concurenței în procesul de marketing digital: Cum îți pot ajuta competitorii afacerea să se dezvolte?
Analiza concurenței în procesul de marketing digital: Cum îți pot ajuta competitorii afacerea să se dezvolte?

Numeroase afaceri se concentrează pe propriul drum spre succes, direcționându-și toate eforturile și resursele acestui scop. Nu este nimic rău în a avea încredere în produsele sau serviciile pe care le oferim pe piață. Totuși, feedback-ul pozitiv pe care afacerea îl primește nu este suficient spre a...

Serviciile de marketing digital – investiție sau cheltuială? 6 motive pentru care ar trebui să colaborezi cu o agenție completă de marketing digital
Serviciile de marketing digital – investiție sau cheltuială? 6 motive pentru care ar trebui să colaborezi cu o agenție completă de marketing digital
Atunci când companiile trec prin perioade mai delicate, iar vânzările sunt puternic afectate, managerii sunt puși în situația de a lua anumite decizii drastice, asociate, de obicei, cu reducerile de ordin financiar. Prin urmare, se pune problema restructurării departamentului de resurse umane, dar și a stopării activităților de marketing, ceea ce, după cum vom vedea mai jos, nu este tocmai o idee prea bună.O echipă specializată în marketing sau o agenție care se ocupă de astfel de procese este responsabilă de efectuarea analizelor interne, dar și externe ale organizației respective.
10 greșeli frecvente pe care să le eviți în implementarea unui site. Ce erori îți pot afecta afacerea?
10 greșeli frecvente pe care să le eviți în implementarea unui site. Ce erori îți pot afecta afacerea?
Cu toate că, în general, fiecare greșeală poate fi reparată, există anumite domenii în care este recomandat să „ne facem temele” cu rigurozitate, spre a evita orice tip de eroare. Acesta este și cazul dezvoltării unei pagini web pentru propria afacere. Care sunt cele mai frecvente greșeli din această privință și cum le putem evita cu succes?